Kosár 0 Termék: 0 Ft

Elállási jog

 

Amennyiben Ügyfél a termék átvétele után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követõ 14 napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevõk között kötött szerzõdésekrõl szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen ( beleértve a csomagolást is!)állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Webshop címére. A HIRCON Kft.. kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipõsdoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. 
A HIRCON Kft. a termék árát téríti vissza, elállás alkalmával, a kifizetett szállítási költséget nem áll módjában visszatéríteni, mivel azt a szolgáltatást a vevõ már igénybe vette.

Figyelem!
A HIRCON Kft. nem vesz át semmilyen portós, vagy utánvétes küldeményt!

Írásban történõ elállás esetén elegendõ az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi (az átvételtõl számítva 14 napon belül) visszajuttatásáról. Elállás esetén a HIRCON Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerû használatából eredõ kárai megtérítését.

A felek eltérõ megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére a HIRCON Kft. rendelt meg.

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követõen használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minõségi követelményeknek.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a HIRCON Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárat (szállítási költséget nem)  a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelõen, a csomag átvételét követõ 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

A HIRCON Kft. végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerzõdéstõl.

 

Garanciális problémák és szavatosság
 
A Szolgáltató a minőségi problémák elkerülése végett a csomagolás és postázás előtt minden terméket átvizsgál.
Ha a Szolgáltató ennek ellenér hibásan teljesít, a Vásárló kérheti a termék garanciális cseréjét. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Vásárló nem a megvásárolt terméket vagy termékeket kapja meg, ha a megrendelt termék törött, karcolt, vagy anyaghibás. Szolgáltató nem fogad el reklamációt arra hivatkozva, hogy a termékleírásban szereplő fotó és a valóságban kézhez kapott termék színárnyalata eltér egymástól.
 
A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.
 
A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.
 
Kellékzavatosság: A Vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve ha ez lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára egyéb igény teljesítéséhez képest aránytalanul nagyobb költséggel járna. Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A hiba a Szolgáltató költségére is kijavítható. Vásárló jogosult a szerződéstől elállni. Az Vásárló a kiválasztott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azzal azonban, hogy az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
 
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.
 
Termékszavatosság: Az Vásárló termékszavatosság esetén kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserélése kérhető.
 
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultság nem érvényesíthető.
 
Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Vásárló köteles bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Kozmetikumaruhaz.hu csapata

Hircon webhosting